Fokus på ekstern kommunikation
Kunde: KlubhæftetBaggrund
Klubhæftet, der er en del af virksomheden Sponsor-salg, ønsker at realisere forretningsområdets fulde vækstpotentiale. Forudsætningen er blandt andet at professionalisere virksomhedens eksterne kommunikation.
Udfordring
Løsning
- overordnet kommunikationsplan
- strategi og styringsværktøj til sociale medier
- koncept for markedsføring og salg af Klubhæfter herunder koncept for ’Gode lokale historier’
Desuden varetog Trine rollen som skrivecoach på en del af Klubhæftets gode historier og en midlertidig redaktørfunktion på sociale medier for at give Klubhæftet inspiration og træning, så virksomheden kunne blive rustet til at fortsætte og videreudvikle kommunikationsindsatsen på egen hånd.
Resultat
Om Klubhæftet
Klubhæftet er en del af Sponsor-salg, som skaffer midler til bredde klubber, professionelle klubber samt individuelle sportsudøvere. Foruden Klubhæftet udgiver Sponsor-salg Klubbladet, sælger sponsorater på vegne af professionelle sportsklubber og tilbyder storskærmsløsninger til sportshaller og fodboldbaner.
Læs mere på https://www.sponsor-salg.dk/
Trine har desuden udfordret os på eksisterende arbejdsgange og bidraget til at optimere dem. Det har været befriende at få friske øjne på løsningen af kommunikationsopgaverne omkring Klubhæftet.
Flere cases?
Hvem har jeg blandt andet løst opgaver for?
Start dialogen straks
Fortæl mig om din virksomheds udfordringer og behov. Så kommer jeg med et bud på, hvordan jeg kan hjælpe med mere effektiv og professionel kommunikation og markedsføring samt tiltag som styrker virksomhedens grønne profil.
kommunikaTHion
Få en kommunikationschef med på dit hold uden at ansætte
Kontakt
kommunikaTHion
v/ Trine Hermansen
Nordtoftevej 3
8240 Risskov
Tel (+45) 5136 0062
Mail trine@kommunikaTHion.dk
CVR 38425552