Udnyt virksomhedens gode historier

Baggrund

Virksomheden ønsker at skabe og fastholde interesse for virksomheden som arbejdsplads og leverandør hos potentielle og nuværende medarbejdere og kunder.

u

Udfordring

Virksomheden udnytter ikke de gode historier, som kan understøtte forretningen på tværs af kanaler og virksomhed.

Løsning

Struktureret indsamling af input til nyheder og historier fra alle dele af virksomheden.

N

Resultat

Overblik over virksomhedens historier og høj grad af genanvendelse på tværs af kanaler og organisation. Internt bidrager historierne til videndeling, noget at være stolte af og fælles om, fokus på det gode ved arbejdspladsen og anerkendelse af gode indsatser. Eksternt bidrager de samme historier til omtale, tiltrækning af potentielle medarbejdere og kunder, fastholdelse af eksisterende kunder, mersalg og nysalg.

Virksomhed

Landsdækkende elinstallatør

Opgaver

  • Oprettelse af idébank
  • Interviews
  • Skrive historier, som understøtter forretningen – tilpasset målgrupper og kanaler
  • Publicere historierne på tværs af platforme – intranet, intern app, sociale medier, hjemmeside, fagblade, magasiner og aviser

Kompetencer

  • Finde, skrive og publicere virksomhedens gode historier
  • Grafisk opsætning
  • Foto
  • Web
  • Sociale medier
  • Presse

Hvem har jeg løst opgaver for?

Kontakt mig!

Fortæl mig om jeres udfordringer og behov, så kommer jeg med et bud på, hvordan jeg kan hjælpe jer til mere effektiv og professionel kommunikation.

 

7 + 13 =

trine-hermansen kommunikaTHion

kommunikaTHion

Gør virksomheder dygtigere til at kommunikere. 

Kontakt

kommunikaTHion
v/ Trine Hermansen

Nordtoftevej 3
8240 Risskov

Tel (+45) 5136 0062
Mail trine@kommunikaTHion.dk

CVR 38425552