Udnyt virksomhedens gode historier
Baggrund
Virksomheden ønsker at skabe og fastholde interesse for virksomheden som arbejdsplads og leverandør hos potentielle og nuværende medarbejdere og kunder.
Udfordring
Virksomheden udnytter ikke de gode historier, som kan understøtte forretningen på tværs af kanaler og virksomhed.
Løsning
Struktureret indsamling af input til nyheder og historier fra alle dele af virksomheden.
Resultat
Overblik over virksomhedens historier og høj grad af genanvendelse på tværs af kanaler og organisation. Internt bidrager historierne til videndeling, noget at være stolte af og fælles om, fokus på det gode ved arbejdspladsen og anerkendelse af gode indsatser. Eksternt bidrager de samme historier til omtale, tiltrækning af potentielle medarbejdere og kunder, fastholdelse af eksisterende kunder, mersalg og nysalg.
Virksomhed
Landsdækkende elinstallatør
Opgaver
- Oprettelse af idébank
- Interviews
- Skrive historier, som understøtter forretningen – tilpasset målgrupper og kanaler
- Publicere historierne på tværs af platforme – intranet, intern app, sociale medier, hjemmeside, fagblade, magasiner og aviser
Kompetencer
- Finde, skrive og publicere virksomhedens gode historier
- Grafisk opsætning
- Foto
- Web
- Sociale medier
- Presse
Hvem har jeg blandt andet løst opgaver for?
Kontakt mig!
Fortæl mig om jeres udfordringer og behov, så kommer jeg med et bud på, hvordan jeg kan hjælpe jer til mere effektiv og professionel kommunikation.

kommunikaTHion
Gør virksomheder dygtigere til at kommunikere.
Kontakt
kommunikaTHion
v/ Trine Hermansen
Nordtoftevej 3
8240 Risskov
Tel (+45) 5136 0062
Mail trine@kommunikaTHion.dk
CVR 38425552